Jump to content
Nissanklubben's Forummer
Dan S Nielsen

Lidt un?dvendig viden...

Recommended Posts

Med indl?g nummer 5000, er Rasmus Aggerholm

vidst den med flest indl?g herinde...

S? han s?tter ny rekort hver gang han skriver...

Men i runde tal, ser det jo godt ud at runde 5000..

I snit er det 2.80 indl?g pr dag... Godt g?et <Y>

Waheeey! Havde slet ikke opdaget jeg havde rundet de 5000! Op med champagnen! Det m? jeg da f? fejret! :D

Jeg har jo helt sat nr. 1 fra f?r jeg opdagede klubben, nemlig Jesper Jensen der kun har skrevet usle 2566 indl?g! :lol:

Waheeey! Havde slet ikke opdaget jeg havde rundet de 5000! Op med champagnen! Det m? jeg da f? fejret! :D

Jeg har jo helt sat nr. 1 fra f?r jeg opdagede klubben, nemlig Jesper Jensen der kun har skrevet usle 2566 indl?g! :lol:

Du giver bare en omgang til klubben... :Party: :D

Haha... Ja, men det har en helt anden ?rsag! :lol:

....som vi alle kender men ik vil h?re om og det kommer nok ik fra dit klaverspilleri :P

tillykke.. satser stadig p? at hente dig en dag... ellers kan vi altid battle i ligegyldige indl?g haha.. <_<

tillykke.. satser stadig p? at hente dig en dag... ellers kan vi altid battle i ligegyldige indl?g haha.. <_<

Ingen kommer til at sl? ERasmus i ligelydige indl?g - EVER :)

S? vidt jeg huskede, pralede du ogs? ved indl?g nr 2000 - eller var det ved 4000 - og det er ikke s? forf?rdelig l?nge siden, men dengang opdagede du det selv. Er du ved at falde lidt af p? den eller hvad :benetton: :vinker:

S? vidt jeg huskede, pralede du ogs? ved indl?g nr 2000 - eller var det ved 4000 - og det er ikke s? forf?rdelig l?nge siden, men dengang opdagede du det selv. Er du ved at falde lidt af p? den eller hvad :benetton: :vinker:

den gamle har jo ogs? n?sten lige haft f?dselsdag s? det er vel fair nok... han er jo ik ung mere...

ahhh nu er jeg et par ?r bagud s? bare vent.. :P

Nix, jeg er KONGEN af ligegyldige indl?g!

... Se bare der, der var et mere! ;) :lol:

Du f?r lige muligheden for at lave et par stykker mere. Hvad endte din b?de p????? (Hvis du har f?et flere s? mener jeg den p? vej til Bestyrelsesm?det) :lol:

Bent> Ja, det m? v?re ?llerne der s?tter ind. Som 23-?rig (+ det l?se) har jeg jo f?et mig et par ?ller, s? det m? v?re dem g?r det ikke k?re p? h?jeste tryk l?ngere! :D

Pede> Bare hold dig p? 3 daglige indl?g og du er godt p? vej! ;)

Pelvis> Arrrrh... Hvorfor skulle du nu ogs? grave i det? ;) :D :lol: Nej, jeg har faktisk ikke f?et en b?de endnu, men han var jo ogs? s?rdeles lemf?ldig med at udfylde skidtet, s? jeg gl?der mig til at se om der overhovedet dukker noget op. Men s? heldig kan man vel for pokker ikke v?re, men jeg lever i h?bet! :D

haha du er vel jyde s? pruttede du ik prisen med ham?? :P

ahhh har ligegodt en pr dag s? laaang vej endnu...