Dan S Nielsen 0 Report post Posted May 15, 2007 Med indl?g nummer 5000, er Rasmus Aggerholm vidst den med flest indl?g herinde... S? han s?tter ny rekort hver gang han skriver... Men i runde tal, ser det jo godt ud at runde 5000.. I snit er det 2.80 indl?g pr dag... Godt g?et <Y> Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rasmus Aggerholm 0 Report post Posted May 15, 2007 Waheeey! Havde slet ikke opdaget jeg havde rundet de 5000! Op med champagnen! Det m? jeg da f? fejret! :D Jeg har jo helt sat nr. 1 fra f?r jeg opdagede klubben, nemlig Jesper Jensen der kun har skrevet usle 2566 indl?g! :lol: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dan S Nielsen 0 Report post Posted May 15, 2007 Waheeey! Havde slet ikke opdaget jeg havde rundet de 5000! Op med champagnen! Det m? jeg da f? fejret! :D Jeg har jo helt sat nr. 1 fra f?r jeg opdagede klubben, nemlig Jesper Jensen der kun har skrevet usle 2566 indl?g! :lol: Du giver bare en omgang til klubben... :D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Staalanden 0 Report post Posted May 15, 2007 Du m? sguda ha h?rd hud p? fingerspidserne var :D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rasmus Aggerholm 0 Report post Posted May 15, 2007 Haha... Ja, men det har en helt anden ?rsag! :lol: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jesper Jensen 0 Report post Posted May 16, 2007 Hvis halvdelen af dine indl?g s? bare gik til bestyrelsesarbejde ;) - Det gas.. :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pede 0 Report post Posted May 16, 2007 Haha... Ja, men det har en helt anden ?rsag! :lol: ....som vi alle kender men ik vil h?re om og det kommer nok ik fra dit klaverspilleri :P tillykke.. satser stadig p? at hente dig en dag... ellers kan vi altid battle i ligegyldige indl?g haha.. <_< Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest Mads Jesager Report post Posted May 16, 2007 Her er jeg SAT og 10x bagud er det noget nyt HAHA Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jesper Jensen 0 Report post Posted May 16, 2007 tillykke.. satser stadig p? at hente dig en dag... ellers kan vi altid battle i ligegyldige indl?g haha.. <_< Ingen kommer til at sl? ERasmus i ligelydige indl?g - EVER :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rasmus Aggerholm 0 Report post Posted May 16, 2007 Nix, jeg er KONGEN af ligegyldige indl?g! ... Se bare der, der var et mere! ;) :lol: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bent Petersen 0 Report post Posted May 16, 2007 S? vidt jeg huskede, pralede du ogs? ved indl?g nr 2000 - eller var det ved 4000 - og det er ikke s? forf?rdelig l?nge siden, men dengang opdagede du det selv. Er du ved at falde lidt af p? den eller hvad :benetton: :vinker: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pede 0 Report post Posted May 16, 2007 S? vidt jeg huskede, pralede du ogs? ved indl?g nr 2000 - eller var det ved 4000 - og det er ikke s? forf?rdelig l?nge siden, men dengang opdagede du det selv. Er du ved at falde lidt af p? den eller hvad :benetton: :vinker: den gamle har jo ogs? n?sten lige haft f?dselsdag s? det er vel fair nok... han er jo ik ung mere... ahhh nu er jeg et par ?r bagud s? bare vent.. :P Quote Share this post Link to post Share on other sites
Anders Skovmark 0 Report post Posted May 16, 2007 Nix, jeg er KONGEN af ligegyldige indl?g! ... Se bare der, der var et mere! ;) :lol: Du f?r lige muligheden for at lave et par stykker mere. Hvad endte din b?de p????? (Hvis du har f?et flere s? mener jeg den p? vej til Bestyrelsesm?det) :lol: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rasmus Aggerholm 0 Report post Posted May 16, 2007 Bent> Ja, det m? v?re ?llerne der s?tter ind. Som 23-?rig (+ det l?se) har jeg jo f?et mig et par ?ller, s? det m? v?re dem g?r det ikke k?re p? h?jeste tryk l?ngere! :D Pede> Bare hold dig p? 3 daglige indl?g og du er godt p? vej! ;) Pelvis> Arrrrh... Hvorfor skulle du nu ogs? grave i det? ;) :D :lol: Nej, jeg har faktisk ikke f?et en b?de endnu, men han var jo ogs? s?rdeles lemf?ldig med at udfylde skidtet, s? jeg gl?der mig til at se om der overhovedet dukker noget op. Men s? heldig kan man vel for pokker ikke v?re, men jeg lever i h?bet! :D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pede 0 Report post Posted May 16, 2007 haha du er vel jyde s? pruttede du ik prisen med ham?? :P ahhh har ligegodt en pr dag s? laaang vej endnu... Quote Share this post Link to post Share on other sites