Guest Michael Brett Christensen Report post Posted January 11, 2010 Viste i s? godt er der meget forskel p? hk ?? Og at en hest p? en kort periode kan yde 14 hk men i en l?nger periode er det under en hk... M?ske jeg keder mig ind imellem he he :) Hvis man nu kunne gange effekten med 14 en gang imellem kunne det v?re helt godt... :lol: Det er den slags heste jeg har i 280'eren, Michael! Der har du forklaringen p? hvorfor den er s? meget st?rkere end din SX'er - 2380hk og jeg har samme slags i benene - 19.6hk, det er 5.6 (4 knallerter) mere effekt end min havetraktor! Det er sgu da ubrugeligt! Aha, s? faldt det p? plads . Jeg har ogs? undret mig l?nge, s? det er rart med en forklaring. Jeg skal vist have revanche p? cykel....m?ske skal havetraktoren p? rullen?? :lol: .......Men jeg kan da h?nge p?..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest Michael Brett Christensen Report post Posted January 16, 2010 Vender lige tilbage til 1597....det er ogs? et primtal og indg?r i Eulers linie....sp?ndende tal Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hundrik 0 Report post Posted January 16, 2010 Vender lige tilbage til 1597....det er ogs? et primtal og indg?r i Eulers linie....sp?ndende tal Du stener da vist lige lidt for meget hva' Michael? :D Quote Share this post Link to post Share on other sites
ET15 / Bobs 0 Report post Posted January 16, 2010 Vender lige tilbage til 1597....det er ogs? et primtal og indg?r i Eulers linie....sp?ndende tal Kommer det ikk an p? trekantens st?rrelse ?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Thomas Bølkov 0 Report post Posted January 17, 2010 Vender lige tilbage til 1597....det er ogs? et primtal og indg?r i Eulers linie....sp?ndende tal Kommer det ikk an p? trekantens st?rrelse ?? Jo, det g?r, men nu er det s?dan at Euler konstruerede trekanten s? den kan skaleres, s? derfor indg?r tallet ogs? her. Jeg ved ikke en skid om det, men fors?ger at give et svar som er plausibelt. I ?vrigt er det helt vildt s? kloge og n?rdede japanere er, at de gider bruge tid p? at regne slagl?ngde og boring ud p? 4 cylindre s? det endelige tal rammer ind i matematiske formler! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ET15 / Bobs 0 Report post Posted January 17, 2010 Tror du det er bevist ?? Men hvis det er tilf?ldet s? er det cool nok, der for k?re vi nissan fordi de er s? pisse kloge he he ^_^ Quote Share this post Link to post Share on other sites