Jump to content
Nissanklubben's Forummer
ET15 / Bobs

P10 RWD

Recommended Posts

Meget sk?gt projekt det der. Er set flere gange at man har bygget en 4x4 P10 T4 om med GTi-R maskine og baghjulstr?k.

Men det der har sgu taget noget tid at lave. Gad godt vide hvordan v?gtfordeling og k?reegenskaberne er i den hehe.

Fedt :groupwavereversed:

Hmmm. Har siddet og kigget lidt p? den bil et stykke tid nu. Der var noget galt.

Det IKKE en SR20 motor den der. P? en RWD SR20 vender indsugning og udst?dning omvendt. Alts? udst?dningsside i f?residen af bilen.

Ventil d?kslet d?kker ogs? hele toppen samt k?den. Den der har plastik tandremsd?ksel p?. Min f?rste tanke var at det var en Toyota 20V maskine med tryk, men det h?nger heller ikke sammen.

Hva faen er det for en maskine???????????????

Hmmm. Har siddet og kigget lidt p? den bil et stykke tid nu. Der var noget galt.

Det IKKE en SR20 motor den der. P? en RWD SR20 vender indsugning og udst?dning omvendt. Alts? udst?dningsside i f?residen af bilen.

Ventil d?kslet d?kker ogs? hele toppen samt k?den. Den der har plastik tandremsd?ksel p?. Min f?rste tanke var at det var en Toyota 20V maskine med tryk, men det h?nger heller ikke sammen.

Hva faen er det for en maskine???????????????

Du siger noget... jeg har nu ikk kigget s? meget p? billedet s? bare der stod SR20DET... :)