Jump to content
Nissanklubben's Forummer
Troels Jensen

Hvem er stadigv?k aktive her?

Recommended Posts

Jeg har v?ret medlem i lidt over et ?r, men siden der ikke er s? meget aktivitet p? forummet har jeg ikke kigget s? meget p? det.

Men det er jo rart at h?re hvad der er af nissanfolk omkring een, s? jeg t?nker at en lille introduktion om hvem man er, hvad man p.t. k?rer i og alt det d?r kunne v?re interessant.

Mig selv:

33 ?r, bor i Hiller?d. K?bte i november 2013 en '99 Primera SE 5d med 240k p? klokken. Det er faktisk den f?rste bil jeg ejer da jeg ellers har v?ret vant til at bo i K?benhavn og v?re fattig studerende.

Bilen har tr?ngt til lidt k?rlighed, men heldigvis har jeg et par venner som er vant til at reparere biler - en af dem har endda haft en Primera tidligere...derfor har jeg lavet alle reperationer selv, og det er egentlig g?et ganske godt.

Jeg er v?ldigt glad for at v?re primeraejer - den k?rer godt, er behagelig og har masser af plads. Jeg k?mper dog lidt med rudt rundt omkring samt en bagrude der dugger til alt for ofte.

Go' id?.. Men tror desv?rre det er generelt at medlemmer l?ser, uden at skrive, men nu kan alle jo tage det som en opfordring til at sige hej..

Tror dog ikke en pr?sentation af mig er n?dvendig.

Men kan da fort?lle at jeg er 46, og fra Kbh. Har v?ret med siden 2003, og startede som menig medlem, for senere at deltage i bestyrelses arbejdet, til idag at drive klubben.

PS. Dug for meget og for tidligt p? bagruden = Vand i kabinen, formentlig i dit bagagerum, eller tilstoppede udluftningshuller under din kofanger

Hej Jeg kommer fra Vejle medlem siden 2003 Jeg havde en rigtig fin Almera 1,5 tekna 2006 Vi skulle til S?nderjylland og kigge p? en Primera p12 til min s?n K?rte p? motortrafikvej ca80km i timen s? k?rte der en lige ud foran os ( hajt?nder)  Der skete heldigvis ingen personskade men bilerne s? ikke godt ud min var totalskadet . Jeg skal nok pr?ve at s?tte billeder ind men jeg er ikke den store edb mand . ps s? var den primera vi var k?rt ned for at se  intet v?rd s? nu manglede vi 2 biler. jeg har f?et en Note 1,6 min s?n har fundet en Primera p12 stv  MVH S?ren :smile:

Hejsa! Jer er 30 fra Kbh. Og kendt at v?re klubbenes fotograf. K?rer selv i en dejlig Maxima a32. Har dog k?rt i Primeraer for 10 ?r. S? hvis du mangler noget s? skriv. Har bla. TUV godkendt gevind undervogn til p11 ;)

Hej jeg er ogs? aktiv k?re qashqai kones bil og min er en almera n15 GTI sommerbil ellers bliver det i en golf 2 mvh Tom S . ?rg 75 fra Nibe ved Aalborg

Hej

K?rer en Qashqai 1,5 DCI fra 2011 der har k?rt 92.000 km. Jeg har haft bilen fra ny.

har tidligere v?ret ejer af et renoveringsprojekt - Datsun 260Z som jeg k?rte sur i og derfor solgte.

Jeg bor i Viborg.

Jeg l?ser forum, men har ikke selv v?ret aktiv skriver i ca. 2 ?r.

Hej :)

Jeg er en mand p? 44?r der har k?bt en qashqai tekna ink blue idag:)

f?r den f?rst onsdag i n?ste uge:(

gl?der mig :woot:

Jeg bor i Nyborg og er ny her i dette forum, men h?ber at det bliver nogle tr?f i l?bet af for?r , sommer og efter?r.

Hej

Jeg er ny medlem, k?bte en Nissan x trail 2,0 dci 4x4 ?rgang 2009 for 2 ?r siden er 58 ?r og bor p? Fan?,

Hej, Er lige blevet medlem. 52 ?r og fra Esbjerg. K?bte en Qashqai 1.6 DCI Xtronic fra 3/2014 med 3000 km p? uret, her i februar 15. Efterf?lgende v?ret en tur i Berlin med lillemor, fantastisk by, og fantastisk tur i den "ny" brumbrum. 20,7 km/l , super oplevelse, n?r man kommer fra en Astra :) som helst ville blive under 14km/l.

Bilen var en af dem Nissan k?bte tilbage i 14, pga af gearkasse problemer. Kassen er skiftet ud med en ny og jeg har nu n?sten 8000 km p? uret nu og uden problemer indtil videre. S? en glad mand fra Esbjerg.

Har tidligere v?ret medlem af Opel forum med stor forn?jelse, HVIS BARE MAN IKKE N?JES MED AT KIGGE, men lufter sine erfaringer/l?sninger eller problemer. G?r vi dette f?r vi til geng?ld en kanon mulighed her.

Mvh Carsten

Hej  Jeg er ogs? ny herinde

Jeg har haft biler fra Nissan siden 1986. Nu har jeg 1 Almera  1,8 sedan k?bt Aug. 2013 den har k?rt 155000 km

Jeg har f?et skiftet taktk?de og t?ndspole. Jeg bor i R?dovre

Morten, 37 ?r, udl?rt Nissan mekaniker, Har haft flere forskellige fra N12 til sidst at have k?rt A33. Kigger af og til forbi siden. Det kan jo v?re et par gamle Nissan fif man kunne bidrage med:-) Ellers st?r der da stadig et par nissanprojekter tilbage, iform af N13GTI og en 100A van:-)

Jo, der skal nok komme lidt billeder, n?r jeg g?r i gang med den:-) Pt. st?r den bare under en presenning og venter...

Hej Alle

Hedder Rasmus, snart 27 ?r, udl?rt i elektriker, deltidsport?r i Billund lufthavn, Bosat i 7200 Grindsted har altid br?ndt for Nissan og g?r det endnu. Har haft f?lgende i r?kkef?lge:

Toyota Corolla E9 1.3 DX

Nissan Primera P10 1.6 LX

VW Polo 1.3 Fox

Nissan Almera SRX (VVL) (Tim Brandt?)

Nissan Almera GTI (Lasse? Med Turbo) 246 hk ved 0.6 bar og 297 hk ved 1.2 bar

VW Polo 1.4 16v RS

Huyndai Pony 1.4

Nuv?rende: DK?s eneste Nissan Primera STW Edition hvor der er k?bt en "20V" frontcut der skal il?gges dvs 204 hk og 6 trins gearkasse :)

samt en Nissan Micra 1.2 DIG-S Elle.

Hvis der er nogen p? jylland/Fyn siden der skulle have lyst til at stikke hovederne sammen en gang imellem er jeg mere end frisk p? det :)

Mvh

Rasmus